SeaTech ApS

Norvangen 3D

4220 Korsør

Danmark

+45 58374711

DK 13596530

Betaling

Alle beløb der fremgår på hjemmesiden er angivet i danske kroner (DKK), eksklusiv moms og leveringsomkostninger.

SeaTech tager imod online betalinger med; [Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mobilepay Online eller almindelig bankoverførsel]. Vi pålægger ikke dit køb nogle former for transaktionsgebyr.

Betalingen af ordren bliver først trukket fra din konto, når varen afsendes medmindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

SeaTech benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger, hvilket betyder, at forbindelsen er helt sikker.

Levering

Vi leverer varer inden for Danmark, Grønland, Færøerne, Sverige, Norge, Tyskland og Polen. Leveringstiden for din ordre er normalt 1-3 hverdage, for udlandet kan det dog tage flere dage afhængig af valg af speditør og service. Ved bestilling i weekend og helligdage sendes varen afsted førstkommende hverdag. Ved bestilling på hverdage inden kl. 12.00, bestræber vis os på at sende varen samme dag.

Skulle der i særlige tilfælde være forlænget leveringstid, giver vi dig besked på mail.

Vi leverer til både privat- og virksomhedsadresser.

Alle varer leveres med PostNord eller TNT afhængig af ønske.

Retur og fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på vores webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager din ordre. Omkostninger forbundet med returnering afholdes af kunden.

Fortrydelse skal meldes til os senest 14 dage efter købet, og fra fortrydelsen skal ordren være os i hænde senest 4 dage efter, at du har informeret om af du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten.

Meddelelsen skal gives pr. mail på webshop@seatech.dk, hvor du tydeligt skal oplyse om, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

Det er op til SeaTech ApS at vurdere varens stand. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Det betyder, at du ved fortrydelse af købet vil få en mindre del eller intet af købsbeløbet retur.

Reklamationsret

I henhold til den danske købelov gives der generelt 2 måneders reklamationsret på produkter til privatkunder og ét år til erhverv. Reklamation gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamation skal meddeles til SeaTech i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses en måned som rimeligt tid, medmindre andet er aftalt.

Reklamationen gælder ikke ved fejl eller skader, der skyldes forkert betjening af produktet. Visse produkter som f.eks. magnetroner, MIC’s og komponenter der har været iloddet tages ikke retur.

Vi modtager ikke pakker sendt på efterkrav.

Reklamationer sendes til vores lager:

SeaTech ApS

Norvangen 3D

4220 Korsør

Persondatapolitik

Når du køber en varer og selv videregiver oplysningerne, modtager vi kundedata. Som dataansvarlig behandler vi dine personoplysninger sikkert og fortroligt. Dine personoplysninger bliver kun anvendt og opbevaret til de formål, de er samlet ind til.

Vi anvender tredjeparter til behandling af nogle af vores oplysninger blandt andet i vores fragthåndtering, som ikke er udviklet af SeaTech. Vi har indgået databehandleraftaler med vores partnere som garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af personoplysninger.

Klagemuligheder

Du kan sende en mail til webshop@seatech.dk, hvis du vil i kontakt med os, har spørgsmål eller vil indgive en klage.

Hvis du har en klage, og det ikke lykkes os at finde en løsning sammen, vil du kunne benytte en af følgende muligheder for at klage:

  • Center for Klageløsning, via klageportal v. Nævnenes Hus. Gå til klageportal.
  • Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
  • Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageportal. Gå til EU klageportal.

Ved indgivelse af klage, skal du oplyse/anvende vores webshop@seatech.dk

  •